Vee Donus :)

Merhabalar,

Bloğum için uzuun zamandir yeni ş
eyler yazamadim nedenini lütfen ihmalkarlık olarak algılamayın. Son yazımdan sonra biraz daha yol katederek (kendimce) yaptığım işi daha ciddiye alarak eşimin desteğiyle güzel bir atölye açtım :)

Hayalini kurduğum bu minik atölyemde bundan böyle sizlerle yaptıklarimı paylaşacağım. Bu arada denk gelir de yazılarımı okursanız sormak istediklerinizi veya önerilerinizi aysegul.kobar@gmail.com adresine mail olarak atabilirsiniz. :)


Dilerseniz son bir kaç ayda neler yapmışım birlikte bakalim :)



CAPA MOTIFLERINI SEVENLERE



Aslına bakarsanız benim de aklıma gelmemişti çapa motiflerini kullanarak tshirt ya da çanta boyamak taa ki böyle bir sipariş gelene kadar :) Geleceğin kaptanlari için boyadım ve sevdiklerini mutlu etmeleri için paketledim işte o tasarımlar :)







x